İnce beyaz şarap bardaklarında bir masterclass ve at rodeo

üzerinde bir eğitim ne bir hafta oldu. Bu hafta çok şey öğrendik ve yaptık, inanılmazdı. Bir gün beyaz şarap bardaklarını öğrenmekten bir sonraki at ayakkabısına kadar çok meşguldük.

Ayrıca son derece üzücü bir hafta oldu. Geçen gün çok sevgili bir arkadaşımızın vefat ettiğini öğrendik. Büyüleyici bir adamdı ve onu çok özleyeceğiz. Bunun bir ölüm ilanı olmadığını biliyorum, ama sadece size onun hakkında biraz bilgi vermek istedim.

Max ile birçok meslek rehberliği bulmaya çalıştığımda tanıştım, ancak birçok meslekten biri, ancak Güney Londra’nın aynı bölümünden geldikten, hızla çok iyi arkadaş olduk.

En şaşırtıcı hayatı yaşadı, gençken Millwall için profesyonel futbol oynadı, yapmaya devam etti ve çok şey oldu. Bir psikolog, bir yazar, bir kariyer danışmanı, bir rahip ve – son olarak – bir kovboy… ve bu onun çöküşü olacaktı.

İki tam diz rekonstrüksiyonundan sonra, o ve büyüleyici eşi Jane, bir at ustası ve Chook kalecisinin hayatını yaşamak için Bondi Plajı’ndaki pedinden ülkeye taşındı.

Jane’den bir buzağıdan yetiştirdiği boğanın çok bölgesel hale geldiğini ve Hunter Vadisi’ndeki mülkünden birinde ona saldırdığını öğrenmek için harap olduk. Bir şansı yoktu.

Bir bakıma, bu şekilde gittiğine ve uzun, üzücü bir ölümün ölmediği için mutluyum. Çok erkendi. çok erken.

Her neyse, arkadaşımız için üzülmemize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz. İşte bu haftanın Instagram günlüğü. beğeneceğinizi umuyoruz.

x

Bu haftanın Instagram Günlüğü

Geçen hafta bana beyaz şarap bardağınızın şeklinin şarabınızın tadında herhangi bir fark yaratacağını düşünüp düşünmediğimi sorsaydınız, ‘hayır’ derdim. Ya da en azından ‘muhtemelen değil’.

Ancak, şimdi kendime kesinlikle katılmıyorum, bu garip bir şey, değil mi?

Camınızın şeklinin farkını öğrenmek için Ultimo’daki Sydney Beyaz Şarap Merkezi’ndeyiz. Size daha sonraki bir yazıda tüm bunlar hakkında çok daha fazla şey anlatacağız, ancak burada denediğimiz Pinot Noir’in sağdaki bir Pinot Noir camında olduğunu söyleyeceğim. Chardonnay camına dökmek onu korkunç hale getirir. Ezilmiş karıncalar gibi kokuyor ve tadı tamamen farklı.

Hatta bir restoranın raflarında uygun Pinot Noir gözlük yoksa, muhtemelen o beyaz şarabı sipariş etmeyeceğim demek bile giderdim. Öğretmenimizin yaptığı budur ve neden şimdi anlayabiliyorum – bu kadar çok fark yaratıyor!

Bildiğiniz beyaz bir şarap sevgilisi için eğlenceli bir hediye bulmaya çalışıyorsanız veya biraz daha fazla öğrenmek istiyorsanız Sydney Beyaz Şarap Merkezi’ne göz atın. Şarap konusunda harika kursları var.

Bu hafta sonu bir yolculuğa çıkıyoruz – dostum bir yolculuğa seviyoruz! Scone Horse Festivali’ni kontrol etmek için Üst Hunter bölgesindeki Scone kasabasındayız. Scone, Yeni Güney Galler’deki bu küçük noktadan gelen çok sayıda dünya standartlı at ile dünyanın ikinci en büyük at damızlık kasabasıdır.

Büyük bir geçit töreni, bir top, yarışmalar, rodeolar, feteler var … destansı olacak. Her şey başlamadan önce, Bayan Romance, sessiz bir bira için Scone’un ana caddesini sıralayan birçok olağanüstü bardan birinde kendimizi sakladı.

Söyleyebileceğim tek şey Willow Tree Hotel gitmek için yer!

Bugün Scone Horse Festivali için büyük bir gün ve her şey geçit töreniyle (kahve ve zorunlu pastırma yumurta sandviçinden sonra) başlıyor. Scone’un tüm ana caddesi engellendi. Yüzlerce at, şamandıra, yürüyüş bantları, klasik arabalar ve yine de çok daha fazla at caddede birleşiyor. Büyüleyici bir manzara ve nadiren göreceğiniz bir manzara.

Bir sürü insanın bildiği gibi sinsi balkonda Willow Tree Hotel’e geri döndük. Geçit töreninin tadını çıkarmak için ana bir konum.

Daha sonra, günün geri kalanı için bir çok eylemin gerçekleştiği White Park’a giden yola çıktık. Şu anda bir farriers ve demirci yarışması devam ediyor. Bu insanların beyaz sıcak metalle nasıl çalıştıklarına ve her türlü şekle büktü.

Bazıları da ayakkabı atıyor. Böyle bir süreç, böyle bir sanat. Kesinlikle doğru yapmalısın. İşte bir atın toynaklarına karşı sıcak bir ayakkabıyı ölçen bir çirkin. Ata zarar vermez – hissedemezler bile ya da ona iyi bir tekme verirler – ama duman biraz kırık bir saç kurutma makinesi gibi kokar.

Rodeo’da Bayan R, ne yaptığını bilen biri hakkında en iyi izlenimini yapıyor. Kesinlikle ikna oldum… Başka kim olduğundan emin değilim!

Halat ve kravat etkinliğini izliyoruz, rakip takımların genç bir boğa sonrasında yarıştığı ve daha sonra bir ipin bacağının etrafında bir ipi taktık. Bu kaçtı!

Down ve Dirty Horse Shenanigans’ın tam bir gününden sonra, at dünyasının daha ince tarafını kontrol ediyoruz. Polo oyunu. Aslında Scone Polo Kulübü, ülkedeki en eski ve saygınlardan biridir. Bundan daha iyi, bu sadece kadınlara yönelik ilk rekabetHiç Avustralya’da oynanacak – dünya olmasa da.

Bayan Romance, kalabalığın içinde ne kadar değiştiğine dair gülümseyen bir bayan duyduğunu söylüyor. Kızken, kadınların asla polo oynamayacağı söylendi.

Bu turnuvanın bugün Anneler Günü’nde oynanması daha da iyi.

İnanılmaz bir oyun ve daha önce Polo’nun oynadığını hiç görmediyseniz, bir oyuna girmeye çalışmalısınız. Atların ve motosikletçilerin birlikte nasıl bu kadar iyi çalıştıkları şaşırtıcı ve motosikletçilerin, dörtnala atlı bir atın koltuğundan 1.5 metrelik bir yönlendirme ile bir voleybol büyüklüğünde bir topa vurmayı nasıl başardıkları şaşırtıcı. İnanılmaz.

Vurduğum tek şey zemin olurdu!

Bu haftanın Seyahat Özeti

Her hafta, seyahatlerimizin daha önce hiç görülmemiş fotoğraflarını kullanarak çok sevilen seyahat destinasyonlarımızdan bazılarına geri dönüyoruz. İşte bu hafta tekrar bakıyoruz.

NYC’nin Yukarı Doğu Yakası’ndaki San Remo binasının eşleşen kuleleri, Central Park ağaçlarından filizleniyor gibi görünüyor. Ünlü bir bina – Bono görünüşe göre üst katlardan birine sahip.

New York’u seviyoruz. Kesinlikle dünyanın en olağanüstü şehri. Ayrıca ilk kez varsa biraz ezici, bu yüzden size yardımcı olmak için bir ilk zamanlayıcı kılavuzu yazdık.

Bayan Romance ve ben birkaç kez İtalya’ya gittik. Babası buradaydı ve onu sevdiğim tüm yiyeceklerin olduğu yer, bu yüzden oraya mümkün olduğunca sık gitmemiz mantıklı.

Bir süre önce, Toskana’da yakın bir arkadaş evlendi – aslında arka planda görebileceğiniz kalede. İnanılmaz bir düğündü… muhtemelen MRS R böyle bir sevinç için atlıyor!

Toskana’yı seviyoruz – muhtemelen İtalya’daki diğer yerlerden çok daha fazla. Burada birçok kez bulunduk. İşte Toskana’da yazdıklarımızın bir seçimi.

Bayan Romance, Queensland’daki güzel Hayman Adası’na gittiği zamana devam ediyor. Zenginler için tropikal bir geri çekilme, bu yüzden Bayan R’nin neden kendisinden bu kadar memnun olduğunu görebiliyorum.

Evet, bu bir helikopterden. Ve hayır, orada değildim. Bunun hakkında konuşmak istemiyorum. Ancak, Bayan R ’Time hakkında çok daha fazla okumak istiyorsanız, İdeal İdeal gidin.

Bu pub, küçük nehir kenarındaki Wivenhoe kasabasında (Eski İngilizce’de ‘Dragon Hill’ anlamına gelir). Çocukken Wivenhoe’ye taşındım, bu yüzden ailem ve ben yıllardır buraya geliyoruz. Uzun bir yaz akşamı nehir kıyısında bir bardak zevk almaktan daha iyi bir şey yoktur.

Evet, burası çok iyi anılar. Ve daha fazlasını görmek ve okumak istiyorsanız, işte incelememiz.

Ah, Capri! Biz sadece bir gün boyunca bu güzel Güney İtalyan adasında vardı, ama burası anıları gerçekten bizimle sıkışmış. Ve bunun gibi çekimleri kontrol etmek, nedenini anlayabilirsiniz!

Biz adayı keşfederken ve tatilci kalabalığından uzaklaşmaya çalışırken bu özel plajı tamamen kazara bulduk. Plaj, dünyanın en mükemmel konumlandırılmış deniz ürünleri restoranlarından birine bağlıdır (ıstakoz aldım) ve kesinlikle Capri için sıcak fikrimizdir.

Çok daha fazla bilgi ve tam yazmamız için Capri’deki gönderimize buradan göz atın.

Chicago harika bir şehir. Yazın. Kışın, berbat olduğunu duydum… Hava yine de yapıyor. Bir süre önce bir konferans için buradaydık (aslında Bayan R bir konferans için buradaydı. Sadece etiketliyordum!) Ve W Lakeshore otelinde kaldık.

W Lakeshore, Michigan Gölü’ne bakar ve şehri keşfetmek için en iyi yerdir. İşte oteldeki yazımız, ancak başka ne yaptığımızı bilmek istiyorsanız, işte Chicago’dan makalelerimizden bir seçim.

Bu Instagram günlüğünü bitirmenin ne bir yolu! Vanuatu’daki Efate plajından bu gün batımı, tüm zamanların en iyi 5 gün batımımızdan biri olmalıdır. Bir okyanus ufkunda açılmış bir bulut rafının ortasında saklanan batırıcı güneş… kesinlikle çarpıcı. Vanuatu hakkında başka ne söylememiz gerektiğini görmek istiyorsanız, buraya tıklayın. Listede liman kiralama mülkü için kaba bir rehber bile var!

Ve şimdi sana bitti. haftan nasıldı? Hiç bir rodeo veya polo maçında bulundun mu? Beyaz şarap bardağının şeklinin şarabınız için bu kadar fark yarattığını biliyor muydunuz? Bu haftanın çok sevilen seyahat özet fotoğrafınız hangisi? Bize aşağıdaki yorumlarda anlatın!

Bay ve Bayan Romance tarafından Instagram tarafından görüntüler: @MrandmrSromance, @hairromance, @Christina.Butcher – MRS R’nin Insta Hesabı ve @angryBastard!